Мовлення людини – її візитна картка, оскільки від того, наскільки грамотно людина висловлює свої думки, залежить її успіх не лише у повсякденному спілкуванні, але й у професійній діяльності. Особливо актуальне це твердження щодо мовлення педагога, який працює з дітьми дошкільного віку. Дошкільники говорять те, що чують, оскільки внутрішні механізми мовлення у дитини утворюються лише під впливом систематично організованого мовлення дорослих.

     Саме тому, 1 лютого 2018 року в ДНЗ №4 «Росинка» вихователем-методистом Кучер О.М. був проведений мовленнєвий тренінг «Виразність мовлення педагога – необхідна умова формування мовленнєвої компетенції дитини».

     Метою заходу було формування вміння учасників працювати над поліпшенням власної дикції, розвивати вміння застосовувати елементи техніки мовлення та прийоми виразного читання.

     За допомогою тренувальних вправ «Сонний бегемот»,  «Прибульці»,   «Сходинки»,  «Експромт» учасники працювали над удосконаленням різних властивостей голосу – тембром, темпом, силою голосу та логічним наголосом .

     Незабутнє враження вихователі отримали від перегляду відеозапису вірша Л.Костенко «Крила» у виконанні Б.Ступки.

     На завершення була проведена вправа-рефлексія «Звук мого імені»  та продекламована історія для роздумів  «Звучання тиші».

     Досягти відчуття внутрішньої гармонії  можливо лише тоді,  коли ми навчимося помічати красу кожного звуку, особливо голосу та навчити цьому дітей.

Голос  кожного з нас особлива цінність та скарб!

 

Пошук
Запрошуємо!
КАЛЕНДАР
РАДІО ДЛЯ ДІТЕЙ
www.radiobells.com #radiobells_script_hash
ОПИТУВАННЯ
Ваше любимое время года:
Всего ответов: 20
СТАТИСТИКА

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Вхід на сайт